Muhammad Rafiq Afkar

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Showing posts with label my luv. Show all posts
Showing posts with label my luv. Show all posts

Friday, February 24, 2012

Bila Anak Diam, Si Ayah Pun Leka

Hari sabtu yang lepas aku ni sakit kepala, so aku pon suruhlah Bad jaga Rafiq.  Aku masuklah bilik nak berehat sambil tido untuk kurangkan sakit kepala.. Lebih kurang dalam setengah jam aku pon terjaga dari lena sebab hairan gak rumah jadi sunyi sepi, biasanya memang suara si kecik tu jelah yang bising.  Keluar je bilik terkejut aku bila tengok Rafiq dah comot,pandai pulak tu tersengih bila tengok si mummynya bertukar jadi singa betina yang si ayah pulak tengah tekun main facebook sambil memangku anak.



  


Muka terkejut bila mummy bertukar menjadi singa betina

Rafiq: "Mummy, jgnlah marah nanti cepat tua"




Si mummy baru plan nak suruh si ayah jaga si anak tatkala si mummy pergi berjimba-jimbo..  Bila dah jadi macam ni terus cancel plan, baru tinggal masuk bilik setengah jam dah jadi macam nie apatah lagi bila tinggalkan 5-6jam...






Anak depan mata pon tak perasan buat projek..

Wifey: Hey, abang Rafiq buat apa tu? (dah nampak tapi nak tanya lagi)

Hubster: Eh, patutlah dia diam je, abang pon tak perasan tadi ingatkan main plastik

Wifey: @@^#%#%#*






Inilah hasilnya ye tuan-tuan... Tak pasal-pasal mummy ni kena migrane plak kang, tapi bila lama-lama tak jadi plak nak marah bila buat muka comel...Hailah anak...



I'm the hepi mother
-ain-

Tuesday, February 14, 2012

Sudah 6 Tahun!!!!

Cer tengok kat ticker atas tu
Ye, hari nie dah genap 6 tahun 
"We have been fall in love in 6 years"
6 thn yang lepas aku kenal dia masa final semester kat Politeknik Merlimau
Seriously, setiap 14 Feb which is jatuh hari anniversary ktorang tak
pernah pun celebrate
just ingat je tarikh tu..

Dear Mr Bad: Abang, thanks for everything, sayang harap jodoh kita kekal hingga ke akhir hayat ^_*
I love u soo much


Dedicate this song to my love 1 >_<



Friday, October 7, 2011

Hepi Birthday Mr Bad

hari nie hari jdi Mr Bad yg ke 26...sudah tua my bucuk itu,muahahha...eh ain,ko igt ko tu muda remaja lg ke? hahaha,dushh..
selamat hri jdi abang,smoga pnjang umo,dikurniakan kesihatan,dimurahkn rezeki dan semoga kita sekeluarga aman bahagia selalu...muaahhhh~~~ with luv from ur luvly wife n son...
present lom cari lg,tp dah tau nk bg ape....surprise




birthday boy