Muhammad Rafiq Afkar

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, February 24, 2012

Bila Anak Diam, Si Ayah Pun Leka

Hari sabtu yang lepas aku ni sakit kepala, so aku pon suruhlah Bad jaga Rafiq.  Aku masuklah bilik nak berehat sambil tido untuk kurangkan sakit kepala.. Lebih kurang dalam setengah jam aku pon terjaga dari lena sebab hairan gak rumah jadi sunyi sepi, biasanya memang suara si kecik tu jelah yang bising.  Keluar je bilik terkejut aku bila tengok Rafiq dah comot,pandai pulak tu tersengih bila tengok si mummynya bertukar jadi singa betina yang si ayah pulak tengah tekun main facebook sambil memangku anak.



  


Muka terkejut bila mummy bertukar menjadi singa betina

Rafiq: "Mummy, jgnlah marah nanti cepat tua"




Si mummy baru plan nak suruh si ayah jaga si anak tatkala si mummy pergi berjimba-jimbo..  Bila dah jadi macam ni terus cancel plan, baru tinggal masuk bilik setengah jam dah jadi macam nie apatah lagi bila tinggalkan 5-6jam...






Anak depan mata pon tak perasan buat projek..

Wifey: Hey, abang Rafiq buat apa tu? (dah nampak tapi nak tanya lagi)

Hubster: Eh, patutlah dia diam je, abang pon tak perasan tadi ingatkan main plastik

Wifey: @@^#%#%#*






Inilah hasilnya ye tuan-tuan... Tak pasal-pasal mummy ni kena migrane plak kang, tapi bila lama-lama tak jadi plak nak marah bila buat muka comel...Hailah anak...



I'm the hepi mother
-ain-

2 comments:

  1. mmg skg nie tgh lasak pn...
    tp yg geramnya tgk ayahnya wat bodo je lyn fb padahal ank dpn mata pn xsedar wat ape...grrrr

    ReplyDelete