Muhammad Rafiq Afkar

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, December 30, 2011

Saya dah Tua!!!!

Hepi besday to me
Hepi besday to me
Hepi besday to ain 
Hepi besday to me
*nyanyi dengan penuh semangat*

Officially,today 30 Dec I turn into 26... Ye ye aku tau aku dah baligh tua, dan harap-harap semakin matang dalam pemikiran juga..  Thanks to all birthday wishes via fb, call sms and mail..  Mr Bad baru pukul 9.30pm 29 Dec dah sms hepi birthday kat aku, nak jadi orang yang pertama wish katanya *soooo sweetttttt*..   Dia sekarang outstation kat JB, so takdelah nak celebrate pape pon..  Hadiah???  Aku pon tak kisah takde hadiah sebab masa anniversary hari tu Mr Bad dah bagi Galaxy Tab, so kira merangkap hadiah harijadi jugaklahkan *sebab aku pon buat camtu gak kat dia, bagi hadiah jam sempena anniversary + birthday sebab selang 2 minggu je kot tarikh kawen ngan tarikh birthday dia, kan jimat duit aku*..ngeh ngeh ngeh, dasar bini kedekut...

Aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kat Cik Dah a.k.a mak aku yang dah melahirkan aku tanpa beliau takkan ada aku kat dunia nie, jaga aku masa sakit, susah payah besarkan aku, pada Cik Jai a.k.a abah aku yang susah payah cari rezeki untuk kami sekeluarga..  Harapan aku semoga panjang umur, murah rezeki, ditetapkan iman dan kekal bahagia bersama Mr Bad a.k.a suami dan anak..  

p/s: jap lagi nak gerak balik kg, selamat tahun baru yuuuolsss...

No comments:

Post a Comment